9 Disember 2010

Cari Mood dan Astro

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia buat 1Dunia maya,


Dalam kesibukan ... tak habis-habis dengan sibuknya... macam la orang lain tak sibuk yerk...


sebenarnya sedang cari mood baru untuk update blog... tup2 terjumpa ads dari nuffnang berkenaan ASTRO.
teringat pulak kat anak2... dok suruh pasang ASTRO kat rumah,


actually kat rumah aye memang takder ASTRO lagik.... ish... malu jer... malu ker?... tak lah...
sebab apa nak pasang ASTRO?... sebab nak tengok kartun... ini tak lain mesti maid yang perosah budak2 tu... hei...macam2 la diorang neh, dah budak2 tu tengok ASTRO , nanti berebut pulak dengan maid tu nak tengok ASTRO jugak... sudahnya kejer ke mana....


jumpa banner ni masa blog walking.... so copy letak kat blog aye pulak... kot2 nak sangkut BE ker... dah lama Nuffnang tak kasi BE, ME pun ciput jer...

memang ada hasrat nak pasang ASTRO kat rumah, tapi nak tunggu dulu...kot2 ASTRO nak buat promosi murah lagik.... hehehee

http://astro.com.my/cutisekolah - boleh muat turun kalendar... cubalah

p/s:  tumpang tuah orang jer... sebab tuah ayam nampak di kaki, tuah harimau pada belangnya, tuah kerbau pada tanduknya, tuah manusia .... tunggu kereta tuah keluaran proton

Tiada ulasan:

Catat Komen

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

babab.net