Pageviews

24 Mei 2010

Penentangan ke atas Draw Mohammed Day di Facebook

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.  Selawat dan salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad S.A.W dan sahabat-sahabatnya serta kaum keluarganya serta seluruh umat Islam seluruh dunia.  Semoga dikurniakan kekuatan dalam menjalani kehidupan yang penuh ujian dan cubaan.  Semoga Umat Islam sentiasa berada dibawah lembayung rahmat Allah yang tidak kunjung padamnya sehingga ke akhirat.

Aye rasa terpanggil untuk membuat entri pada kali ini setelah melawat denaihati.  Walaupun pada awalnya hari ini ingatnya tak nak buat entry sebab lambakan kerja tengah melambak... tetapi dikuatkan semangat dan demi kesejahteraan Umat Islam sejagat, inilah sumbangan kecil yang dapat aye berikan.

Pesanan ini diterima oleh Denaihati dari daripada Luqman Adi Hakim yang mungkin kita semua boleh fikir-fikirkan dan bertindak.

Penting kepada semua Umat Islam... bertindak segera.

Esok adalah hari yang sangat mencabar bagi umat Islam di seluruh dunia. . Kerana esok di INTERNET non muslim akan mengatur acara BIADAP UTK KITA SEMUA!!. . . Hari melukis MUHAMMAD (S.A.W), … Jadi, sebagai Muslim kita wajib memboycott acara mereka itu. . .

Malam ini, sblm JAM 12:00 mlam, CEPAT2!! log off pd semua laman sosial seperti berikut: Orkut, Facebook, Twitter, Hi5, dan banyak lagi. Dengan cara ini, mereka akan menghadapi kehilangan berat financial Insya-Allah. . . menunjukkan kita LOVE dan RESPECT untuk nabi kita MUHAMMAD (SAW). Harap semua dapat copy paste teks ini pd semua. Harap kita dapat lakukannya sekurang-kurangnya untuk nabi kita (SAW).

Jika anda tidak percaya, pergi sahaja ke http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Everybody-D…raw-Mohammed-Day/121369914543425?ref=ts2See MoreEverybody Draw Mohammed Day.

Aku pasti tidak semua non muslim menyokong acara yang biadap ini. Ini adalah acara yang dianjurkan oleh mereka yang tidak mahu melihat dunia ini aman damai. Pasti ada agenda disebalik acara yang biadap ini dan pasti ada gerakan yang menyokong. Mungkinkah FREEMASON?

Sebagai tanda sokongan kepada penentangan acara melukis ini ayoh kita ramai-ramai buat entri khas sebagai sumbangan kepada perjuangan penentangan yang sedang berlaku di seluruh dunia sekarang.

~~~~~~~
Catatan:  Terima kasih kepada Denaihati di atas maklumat yang disediakan.  Sesungguhnya aye akui...95 % daripada entri kali ini memang totally aye copy paste jer... nak cepat...
kepada kawan2 semua apa kita semua sama2 buat entry yang serupa...
tiada halangan untuk copy paste...

Sekian.
.

2 ulasan:

  1. .....dalam kebingungan..(bantu akuuu).

    BalasPadam
  2. to Cikgu Ri,
    kisah penentangan ke atas ketidak adilan dan kedurjanaan ....

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.