FOLLOWER

21 Januari 2010

Ada apa dengan pintu itu, apa kaitannya dengan pantang orang tua-tua


Suka-suka jer buat tajuk entri nih...
Yang sebenarnya sebentar tadi laluan aye terganggu kerana ada 2-3 orang berdiri depan pintu masuk... macam buat perbincangan atau mesyuarat plak...
Aye nak cepat nih...masa aye menunggu mereka selesaikan 'mesyuarat' tu, sempat lagi aye terpikir... tu la sebabnya mengapa orang tua-tua tak bagi berdiri depan pintu.  Macam-macam cerita dibuat... tak dapat kahwin le...lambat kahwin le....
tu semua ada sebab...

Kenapa suka berdiri depan pintu?  Cuba jawab...
Dah la... orang nak masuk buat kerje pun dah terganggu...
lagi satu kalo ada tangga... suka sangat sembang kat atas tangga tu... jatuh kang baru tau.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 ulasan:

  1. saya suka duduk depan pintu...lebih-lebih lagi menunggu kepulangan anak bila tahu yang dia dalam perjalanan pulang....

    BalasPadam
  2. to cikgu mad,
    pintu kat rumah sendiri tak per
    ni pintu pejabat...
    dah tu tengah -tengah pintu plak tu... tempat orang kuar masuk...
    hm... hari ni anak balik ke?

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.