FOLLOWER

3 Oktober 2009

Peristiwa 1 Oktober

Banyak peristiwa dan kejadian yang terjadi pada 1 Oktober.
Pagi... hati Aye berbunga bunga ... bagai gambar di atas...
memang gembira... kerana pada hari itu... pagi itu...
PLUiTM menganjurkan Majlis Mesra Aidilfitri 1430H,
walaupun dalam masa yang agak suntuk untuk persiapan dan segalanya...
nampak macam berjaya... kesilapan?... hmmm kat mana-mana majlis pun boleh ada..
tapi dalam majlis tu... takdelah ketara sangat... yang skit-skit punya kes ... tak amik ati lah... berbunga lah hati aye ... walaupun pada hari tu... aye puasa yang ke-6... AYE HEPI..
~~~~~~
Petang....okey jer... sambung keje...
cuma nak minta maaf ngan kawan-kawan sebab tak dapat bantu...
aye ada urusan lain yang harus dilaksanakan segera...
harap dapat difahami....
~~~~~
Malam... okey lagi...
~~~~~
Esoknya... 2/10... hati aye ... bagai gambaran di bawah...
Kenape???... Aye kurang pasti dan tak tahu... dan kenapa sepatutnya jadi cam tu.. hati aye terguris... dan terluka... cuma tak berdarah... tak taulah kat dalam sana...
Sejenak ....
aye fikir dan berulang-ulang kali Aye cari di mana salah atau silap aye...
Aye tak jumpa ... atau memang aye tak nampak... atau memangnya Aye yang tak perasan...
Sampai sekarang dan mungkin sampai bila pun aye akan terus berfikir dan mencari sebab musabab kenapa begini jadinye...
Sahabat...
mengapa harus aku disisihkan
mengapa hati ku rasa begini
mengapa harus aku yang kecewa
mengapa harus aku yang sakit
Sahabat...
kini hatiku ...
tak mungkin berbunga lagi...
hanya bunga layu berguguran...
tak mampu ku sirami ...
Sahabat ...
mengapa harus aku ?????
MENGAPA
~~~~~~~~

1 ulasan:

  1. kenapa leh jadi gitu?
    or perasaan kak ida jer kot??

    ehhh...since ternampak laman crosstitch tadi,kak ida still buat crosstitch?

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.