Pageviews

21 September 2016

Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!

Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!



Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!, Rajin pula akak update entri giveaway yer?  Kali ini rasa macam kelakar pula bila nak up entri berkenaan kecantikan... bukan kerana tidak suka kecantikan tetapi tidak biasa buat entri kecantikan.  Ada lah buat sekali dua, lepas tu senyap jer. Sebab rasa janggal sangat.  Tetapi tidak tahulah pula kot-kot lepas entri Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!, tiba-tiba pula YB selalu update entri berkenaan kecantikan.  Hehehe... Korang jangan rasa pelik pula tau.

Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!

Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!

Jadinya, dah join giveaway ini kenalah pula ceritakan produk kecantikan yang biasa guna.   Sejak dari zaman sekolah YB sudah biasa dengan bedak sejuk kemudian bedak batu warna pink (bukan bedak cap amoi yer).  Tetapi bila dah masuk alam pekerjaan dan dunia orang dewasa sudah berubah pula cara jaga kecantikan... kadang-kadang terikut-ikut dengan kawang-kawan ada juga pengaruh dengan iklan... tetapi itu semua tidak kekal lama kerana tidak sesuai.

Ketika ini, YB lebih selesa dengan pencuci muka Safi Balqis dan bedak kompak Maybelline.  Kerana produk ini antara yang paling sesuai dengan kulit YB ketika ini.  Ada hati juga nak guna produk kecantikan yang lengkap dan berjenama seperti MAC atau Mary Kay.  

Eh... korang nak join juga klik banner di atas.   Boleh tengok syarat yang disediakan.  Syaratnya tidak susah dan tidak banyak.... ikut saja.

Hadiahnya ... jangan korang terkejut pula.  Sally sediakan 1x Beauty Box yang ada macam-macam dalam tuu...skincare, mekap dan macam-macam lagi.  YB suka sangat... korang pun mesti suka juga.


Terima kasih baca entri ini, Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!





7 ulasan:

  1. singgah isi tabung. goodluck sis :*

    BalasPadam
  2. Good Luck Awak :)
    PG singgah dari segmen yang sama :D

    http://mrsyatie.blogspot.my/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sally-samsaiman.html

    BalasPadam
  3. Salam perkenalan. Singgah dari GA yg sama

    http://ape-kinah.blogspot.com/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sallysamsaiman.html

    BalasPadam
  4. Hi!

    First of all, thanks sebab sudi join giveaway Sally…Senarai penyertaan dah pun Sally update dalam entri (http://www.sallysamsaiman.com/2016/09/senarai-penyertaan-beauty-box-giveaway.html) dan sekarang Sally tgh datang dan buat spot check! Hahahaha..ok tak…Sally gurau je…saje nak datang menjengah entri korang sesambil sedekah PV utk harini…

    Senarai pemenang akan Sally publish pada 2hb Oktober 2016 pada pukul 12.00 tengahari…Jangan lupa tengok siapa yang bertuah tu tau!

    BalasPadam
  5. Salam singgah dari GA yang sama..

    Tahniah menang saguhati dari GA sally..jelez..hehe

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.