FOLLOWER

13 Jun 2016

Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016!


Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016!


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016! tiba lagi.  Kali ini Sally nak bagi kad raya kepada 20 orang yang bertuah! Kalau korang nak kad raya juga, jom ikut serta YB meriahkan segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016!.  2016 tau bukan 2015 apatah lagi 2014... jauh la.


Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016!

Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016!

Comel tak banner kat atas tu?  Simple saja. Haa... itulah korang kena klik banner di atas untuk dapatkan syarat-syarat penyertaan.  Tak susah pun.  Klik jer.

Segmen ini dijangka tamat pada 26 Jun 2016.  Sempat lagi nak join.  Jom lah kita join, mana tahu ada rezeki dapat Kad Raya dari Sally pula.


Terima kasih atas sokongan semua untuk entri Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016!


8 ulasan:

  1. awak...tak boleh klik pun banner :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi awak... kita dah betulkan link.
      Terima kasih :D

      Padam
  2. ok kita join segmen awak...
    kalau free jom Join our FIRST GIVEAWAY http://www.vetovirago.com/2016/06/giveaway-sejuk-sedap-ramadhan-2016.html

    BalasPadam
  3. Salam Ramadan.. Reen singgah & follow sini. :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.