Pageviews

16 Mei 2016

Didi & Friends Siri Animasi Dalam DVD

Didi & Friends Siri Animasi Dalam DVD



Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Didi & Friends, satu lagi fenomena yang melanda kanak-kanak di Malaysia.  Menonton siri animasi Didi & Friends banyak input dan pengajaran menarik untuk anak-anak.  Persembahan yang ringkas dan mudah dikenali oleh kanak-kanak, sehinggakan ibu dan bapa harus hafal setiap bait-bait lagu yang dinyanyikan oleh anak-anak.  Dan.... lihatlah kini, umi dan ayah kembali muda remaja hanya dengan menyanyikan lagu-lagu dari siri Didi & Friends.




Fenomena Didi & Friends


Hora Horey!!! Pernah tonton Siri Animasi Lagu Kanak-Kanak Didi & Friends di Astro Ceria atau Youtube? Haaaa.. kalau ada anak kecil dibawah 6 tahun. Saya amat rekemen beri anak anda tonton Lagu Animasi ini, baby bawah setahun pun layan juga. Silap-silap mak bapak pun layan sekali. Memang layan betul. Semua lagu best. Sudah lebih 130 Juta Views di Youtube tau!

Pertama kali menonton siri ini pastinya memberikan satu kelainan dalam dunia pengajaran dan pembelajaran anak-anak.  Keasyikan lenggok lagu dan watak-watak dalam Didi & Friends sungguh berbeza sekali.

Tak Caya? Cuba Tengok Video dibawah.


Lagu Kalau Rasa Gembira


Lagu Chan Mali Chan


Lagu Lompat Si Katak Lompat


Haaa... layan tak? Ada banyak lagi lagu-lagu Didi & Friends anak anda boleh tonton di Youtube dan Astro Ceria. Gerenti layan punyalah...

Ada yang  nak beli DVD Original Didi & Friends? Kalau ada yang nak beli boleh terus beli online di website The Baby Store . Ada Volume 1 dan Volume 2. Stok amat terhad memandangkan permintaan yang tinggi dari kalangan ibu-ibu seluruh Malaysia dan mungkin juga dari luar.



Apa tunggu lagi. Ayuh dapatkan DVD Original Didi & Friends.  Jadikan DVD ini salah satu daripada koleksi pembelajaran buat anak-anak kita.  



Terima kasih atas ruang masa yang diberikan untuk membaca artikel Didi & Friends Siri Animasi Dalam DVD.  


5 ulasan:

  1. haha. anak buah saya suka sangat nih..selalu dok layan dekat youtube.

    BalasPadam
  2. zara dulu layan smpai naik jemu. sampai fon mama dia heng, terdelete semua, dah tak dwnld dh.. hehehe

    BalasPadam
  3. http://kanvasdakwat.blogspot.my/2016/05/pemenang-giveaway-zahara-oleh-mieza.html

    BalasPadam
  4. Bagus didi ni.
    kat tadika ijat pasang video ni.
    byk ilmu and interaktif. Anak2 suka.

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.