FOLLOWER

9 Mei 2016

Giveaway FV oleh Mieza Suhaini

Giveaway FV oleh Mieza Suhaini


Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Akhirnya, inilah entri penyertaan giveaway yang pertama bagi bulan Mei 2016, Giveaway FV oleh Mieza Suhaini.  Secara tidak langsung blog Mieza Suhaini merupakan blog pertama yang mengisi ruang Bloglist 5.2016.  Sibuk sangat kah YB ini sehingga sekarang baru update bloglist?  Tidaklah sesibuk mana cuma ruang untuk berblogging terpasksa dibataskan, biarpun hati ini meronta-ronta nak update blog setiap hari, setiap jam dan setiap saat.  Biarlah... apa pun yang berlaku telah berlaku, tiada maknanya hendak ditangisi hari-hari yang lepas biarpun ada harinya blog tidak terisi.

Okey kita kembali kepada entri Giveaway FV oleh Mieza Suhaini.  Jom kita lihat ada apa dengan giveaway ini.

Giveaway FV oleh Mieza Suhaini
Giveaway FV oleh Mieza Suhaini

Giveaway ini dijangka tamat pada 10 Mei 2016.  

Untuk dapatkan maklumat lanjut mengenai giveaway ini, sila klik banner di atas.  Geram ajer tengok buah strawberry tu ... merah menyala.

Cepat-cepat berikan sokongan anda kepada rakan blogger.  penyertaan dah nak tutup tu.  Apa-apa pun klik saja banner di atas yer

Sekian lah dulu penyertaan YB dalam Giveaway FV oleh Mieza Suhaini.  Terima kasih atas sokongan anda :*

3 ulasan:

  1. Terima kasih sudi join GA Mieza Suhaini ^_^

    http://kanvasdakwat.blogspot.my/2016/05/senarai-peserta-giveaway-fv-oleh-mieza.html

    BalasPadam
  2. Kalau tak ada rezeki awak dekat sini, mungkin rezeki awak dekat GA lain yang sy akan buat lepas ni :)

    http://kanvasdakwat.blogspot.my/2016/05/pemenang-giveaway-fv-oleh-mieza-suhaini.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.