Pageviews

28 April 2016

Sample Kotex Odor-Care

Assalamualaikum dan selamat


Beberapa hari lepas semasa blogwalking terjumpa satu blog yang bercerita mengenai edaran sample percuma produk Kotex. YB tak ingat pula blog mana tetapi yang pastinya YB telah cuba dapatkan sample percuma tersebut melalui FB Kotex. Ada cara lain untuk dapatkan sample percuma produk baru Kotex, selain dari FB kita boleh dapatkan produk percuma ini melalui laman web Kotex, iaitu kotex.com.my.

Kenapa minat dengan produk baru ini? Sebab produk baru ini mengandungi ekstrak semulajado Daun Sirih dan Lavender. Kita pun dah tahu khasiat daun sirih dan haruman lavender. Beberapa hari lepas pusing-pusing di pasaraya belum jumpa lagi produk baru ini. Dapat sample dulu... Bagus juga kan. :-)




Sample ini sampai ke rumah tengahari tadi. Terselit di pintu pagar. Agak cuak sedikit sebab sampulnya terkoyak dan kotak sample berkenaan hampir terkeluar. Mujur juga kotak comel itu tidak terbuka. Kiranya masih selamat lagi lah isi kandungannya. Nak tahu apa isi kandungan kotak ini, silalah ke laman web Kotex dan ikuti arahan seterusnya, mudah sangat.

Terima kasih Kotex Malaysia untuk Sample Kotex Odor-Care.

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.