Pageviews

12 Januari 2016

Alexa Traffic Rank Blog YangBaik 12 Januari 2016

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Alexa Traffic Rank Blog YangBaik 12 Januari 2016


Agak lama juga memikirkan kaedah yang betul untuk mengeluarkan entri berkenaan Alexa Traffic Rank blog YangBaik.  Sehingga kini belum juga ditemui cara yang sesuai.  Nampaknya YangBaik perlu lebih banyak buat kajian dan belajar bagaimana blogger-blogger otai bermain ayat dengan Alexa Traffic.

Alexa Rank terakhir dikeluarkan pada bulan Oktober 2015.  Hampir mencecah 3 bulan rupanya YangBaik tidak bersiaran bersama Alexa Rank.  Manakan tidaknya, setelah domain bertukar dari dotcom kepada dotmy kedudukan Alexa Rank blog YangBaik jatuh menjunam dan menjadi tidak stabil.  Jadi mood nak menulis mengenai Alexa Rank juga menjadi pudar.  

Tetapi hari ini mood itu kembali semula walaupun tidaklah seindah dahulu. huhuhu.  Untuk melihat senarai entri berkaitan Alexa Rank di blog YangBaik boleh KLIK SINI.

Berikut adalah gambaran Alexa Traffic Rank blog YangBaik sehingga hari ini, 12 Januari 2016.

Alexa Traffic Ranks 12 Januari 2016


Global Rank: Global rank icon 21,899,059 menjunam 18,011,693 berbanding 3 bulan lepas 
Rank in Malaysia:  Tiada data, mungkin juga kerana melepasi rank 500 di Malaysia.
Links : 214

Berbeza sangat dengan keputusan trafik untuk bulan Januari 2015.  Jatuh menjunam.  Sudah beberapa kali jatuh bangun dan pastinya jatuh bangun itu akan terus berlaku dalam kehidupan kita.




1 ulasan:

  1. Masih sangat besar untuk kategori blog besar seperti ini... tapi saya salut dengan link yang ada :) semoga cepat langsing ya mbak :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.