Pageviews

12 Oktober 2015

CONTEST: SAYA NAK HADIAH

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



CONTEST: SAYA NAK HADIAH


Saya nak hadiah!.  Jarang sangat rakan blogger buat contest tak bagi hadiah.  Cuma cara pemberian hadiah saja yang berbeza.  Kaedah penganjuran contest juga berbeza, bergantung kepada sebab dan punca.  Penerima hadiah juga berbeza ikut rezeki masing-masing.  Tidak sentiasa kita dapat hadiah tetapi yang penting sokongan istimewa kepada rakan blogger.  

Istimewa contest kali ini adalah penganjurnya bershasrat mencapai target 300 follower pada penghujung bulan 10.  Menarik!  In shaa target akan tercapai bila melihatkan kepada bilangan follower sedia ada serta kesungguhan Om.

Jom kita bantu Om capai hasrat murninya itu.  Kita lihat apa yang Om tawarkan untuk contest ini.

Contes Saya Nak Hadiah
Contes Saya Nak Hadiah

Pertama sekali, klik banner di atas untuk join Contest Saya Nak Hadiah.

Adakah belog Ombak Bergigi akan mencapai target 300 follower pada hujung bulan Oktober?

Ya

Anggaran follower: 305. Mengapa 305 Sebab 305 itu adalah anggaran saja dari YB. Jika bilangan follower lebih dari itu bagus sangat-sangat dan jika kurang... usaha lagi.


Apa lagi, jom berikan sokongan anda.  Realisasikan hasrat Om untuk mencapai bilangan follower melebihi 300.

Jangan lupa klik banner di atas untuk turut serta atau klik saja di SINI.

Cepat-cepat contest ini tamat 11 November 2015.

6 ulasan:

  1. good luck!

    Cik en kembali.. hihi.. lama x mai sini..
    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    dan entri ini Happy Monday All Nufuzie Dot Com's Reader

    BalasPadam
  2. menarik juga kontest ni, in shaa allah akan join.best of luck YB :)

    BalasPadam
  3. THANK YOU join... ini senarai peserta, check it out
    http://ombakbergigis.blogspot.my/2015/10/senarai-peserta-contest-saya-nak-hadiah.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.