Pageviews

10 September 2015

Mini Giveaway By Impiana Cik Yanie 2015 #1

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Mini Giveaway By Impiana Cik Yanie 2015 #1


Bilangan blogger semakin bertambah.  Ada blogger baru dan tidak kurang juga blogger lama dengan imej baru.  Dengan kehadiran blogger yang semakin bertambah ramai diharapkan semakin banyak percambahan ilmu untuk kebaikan dunia sejagat.

Entri kali ini bukanlah untuk bercerita mengenai kehadiran atau peranan blogger semata-mata tetapi untuk meraikan rakan blogger Cik Yanie.  Cik Yanie menganjurkan mini giveaway yang pertama. Dengan adanya segmen atau giveaway sebegini secara tidak langsung kita dapat berkenalan dengan lebih ramai rakan blogger.  Mungkin juga sekadar menyertai giveaway tetapi sebenarnya kita sedang membina senarai rakan di alam maya dan memanjangkan silaturrahim. Hebat sunggu dunia blogger.

Daripada berceloteh panjang lebar tiada siapa yang baca kan.  Meh kita lihat apa yang Cik Yanie sediakan untuk mini giveawaynya kali ini.


Mini Giveaway By Impiana Cik Yanie 2015

Sebelum klik banner di atas kita lihat dulu sepintas lalu apa kata Cik Yanie mengenai giveaway ini.

Menurut Cik Yanie, giveaway ini Simple dan Mudah.  Cik Yanie mengharapkan mini giveaway ini mendapat sambutan tidak kira sikit atau banyak, yang pasti GA berjalan juga. 
Giveaway ini tamat pada 25 SEPTEMBER 2015.

Okey sekarang jom klik banner di atas untuk menyertai mini giveaway ini dan selamat maju jaya. Semoga ada tuah kita semua.


11 ulasan:

  1. kak YB, kita ada tag akak, nanti singgah dan support ea.. hehehe http://emyyyyemyyyy.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    BalasPadam
  2. jom join GA ni

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    BalasPadam
  3. Good luck..pasti akan ramai yang join giveaway ni..

    BalasPadam
  4. Semoga berjaya mencapai matlamat... :)

    BalasPadam
  5. good luck. jemput join GA ni pulakkk hehe http://bajuwarnacoklat.blogspot.my/2015/09/giveaway-my-graduation-celebration.html

    BalasPadam
  6. good luck. ain dr segmen yg sama :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.