Pageviews

28 September 2015

Bagaimana CPUV boleh beratur

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Bagaimana CPUV boleh beratur


Bagaimana CPUV boleh beratur kat blog akak?  Itulah persoalan yang sering ditanya setiap kali YangBaik bercerita mengenai CPUV yang beratur di blog.  CPUV kat blog YangBaik ni tidaklah selalu beratur atau berbaris panjang.  Selalu juga timbul sejemput, kadang-kadang dua tiga minggu baru timbul satu.

YangBaik sendiri sebenarnya tiada petua atau tutorial yang jelas.  Sebab selalunya YangBaik suka melihat blog kawan-kawan yang ada Nuffnang.  Kadang-kadang ada dikalangan mereka yang rajin membuat tutorial siap bagi petua Bagaimana CPUV boleh beratur.

Bukanlah kedekut ilmu tetapi yang penting sebagai blogger perlu usaha lebih sekiranya berminat untuk mendapatkan CPUV yang beratur di blog.


CPUV beratur September
CPUV beratur September

CPUV yang sedang bergedik di blog YangBaik ketika ini adalah Wall's Fruttare, Kate, Petrosains Illusions, Kaodim x Maria Elena, The Face Shop dan UMobile P70 Hero Campaign.

Nampaknya kena rajin-rajin lagi menulis mengenai CPUV yang sedang trending di blog.  Sebagai motivasi kepada Nuffnang untuk terus meletakkan CPUV beratur di blogYangBaik.  Bukan sahaja kepada Nuffnang tetapi kepada penulis blog ini juga.

Agaknya bagaimana lagi nak dapatkan CPUV beratur di blog?



2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.