Pageviews

04 Ogos 2015

Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015


Lyssa Faizureen, tidak perlu diperkenalkan lagi. Mengapa tidak? Kerana Penglibatan Lyssa dalam blog bermula pada tahun 2010 tetapi follower blognya sudah melebihi angka 60 ribu. Menunjukan Lyssa seorang blogger yang sudah dikenali ramai. Jauh sangat bezanya dengan blog YangBaik ... blog suam-suam kuku.

Cuma agak pelik dan ada kelainan pada blog Lyssa kerana belum lagi mempunyai bloglist. Jadi pada bulan Ogos Lyssa nak wujudkan bloglist di blognya.

Klik banner di bawah untuk berkenalan dengan Lyssa Faizureen.  Untungla korang yang dah join segmen ini dari awal

Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015
Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015

Kan akak baru dapat update entri segmen yang telah terperap beberapa hari.  Yeayyy!!!  Jangan tak tahu, rasa nak menangis jer bila tak dapat update entri berkenaan segmen dan giveaway. 

Blog akak YangBaik ni blog biasa-biasa yang berkongsi kisah suka duka kehidupan.  Apa lagi yang nak digambarkan dengan kehidupan adalah berkisar aktiviti bersama keluarga, anak-anak, kawan-kawan termasuk juga rakan blogger.  Sesekali blogYangBaik akan bercerita mengenai motivasi dan mutiara kata.  Nak bercerita mengenai kecantikan atau tutorial memang tak pandai.  Mana lah tahu bila masuk dalam bloglist Lyssa jadi pandai pulak berbicara mengenai kecantikan dan tutorial.  Kelakar la pulak kan...

Begitulah serba sedikit pengenalan mengenai blog YangBaik. 








5 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.