Pageviews

28 Julai 2015

Aku sang penunggu

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 1Malaysia


Aku sang penunggu


Aku sang penunggu itu
Menunggu tanpa jemu

Di sini seorang aku menunggu
Bertemankan setiang lampu neon
Biarpun tiada cahaya namun terang
Bertemankan sinar mentari senja

Aduhai aku yang menunggu mengapa kamu yang gelisah
Aduhai kamu yang ditunggu mengapa tidak kunjung tiba
Apakah aku yang terlewat atau terlalu awal
Apakah kamu yang terlewat atau memangnya waktumu belum tiba

Aduhai sang penunggu bersabarlah
Nantikan waktu itu kan tiba
Justeru lebarkan layar kesabaran
Istighfarlah... itu yang terbaik

Bunga hiasan
gambar hiasan


Nukilan: yangbaik | 18:16 28072015

~(@^_^@)~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.