FOLLOWER

23 April 2015

Giveaway I AM Keychain by Hidayuayumie

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Giveaway I AM Keychain by Hidayuayumie


Jemu juga buat entri tanpa ada Giveaway.  Rasa macam sunyi jer blog nie. Jadi blogwalking ke blog rakan blogger terjumpa pula GA ni.  Kita cubalah, selain tumpang trafik boleh juga berkenalan dengan rakan blogger baru dan tambah kenalan

Bila join GA atau segmen baru rasa meriah... ewahh. Perasan jer. Dah memang blog ni dari dulu sunyi.  Sebab ownernya tak mesra alam.  :P

Tak sempat nak membebel panjang lebar.  Jom kita tengok apa yang ditawarkan melalui Giveaway By Hidayu Ayumie. 

http://hidayuayumie.blogspot.com/2015/04/giveaway-i-am-keychain-by-hidayuayumie.html


Giveaway ini berlangsung mulai 13 hingga 30 April 2015.  Klik banner!!

Bila dah nama GA pun ada kaitan dengan keychain, maka hadiahnya sudah tentu keychain.

Contoh Hadiah

Sehingga di sini dulu. 

Jom berikan sokongan kepada Hidayu.  Semakin banyak penyertaan semakin banyak hadiah yang bakal ditawarkan.

Good luck kepada semua.  

6 ulasan:

  1. salam kenal ye
    terima kasih sudi join GA nie
    Gud luck tau
    n dah follow sini jugak

    BalasPadam
    Balasan
    1. oo.... terima kasih sudi follow kita.

      Padam
  2. salam singgah dari GA sama . goodluck :)

    http://www.blogparihh.com/2015/04/giveaway-i-am-keychain-by-hidayuayumie.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.