Pageviews

15 Januari 2015

1st Mini Cash Giveaway 2015: www.bubblynotes.com

Assalamualaikum dan selamat sejahtera






1st Mini Cash Giveaway 2015: www.bubblynotes.com

Tidak kiralah, asal ada masa terluang walaupun sedikit mesti nak update blog.  Sebagai ganti kepada bila dah tak sempat nak update blog.  Bunyi macam fanatik sangat.  Boleh lah... asal tidak jadi bahan tontonan.

Entah apa yang dibebelkan tidak tahulah.  

Sebenarnya entri ini untuk menceritakan mengenai penyertaan dalam giveaway yang dianjurkan Bubblynotes.Com.  Sudah beberapa kali terlepas join giveaway anjuran Farah dan kali ini tempoh giveaway ini agak lama sedikit, jadi sempatlah join.  Tidak seperti yang lepas-lepas, simpan dalam draf akhirnya terlepas.
Giveaway kali ini berlangsung mulai 12 Januari 2015 sehingga 31 Januari 2015.  Masi banyak masa, kepada yang berminat sila klik banner di atas.  Cepat!!!

Cerita mengenai mengenai www.bubblynotes.com, Farah dan Ash 

1.  Mengenai bubblynotes.  Mula mengenalinya melalui segmen atau giveaway (kot) dah lama nak korek semula entri mana malas pula.  Dah jatuh cinta dengan blog ini sebab jalan ceritanya mudah dan selamba.

2.  Farah.  Belum pernah berjumpa 4 mata tetapi sering berbalas kunjungan melalui blog.  Pastinya seorang ibu mudah yang aktif memandangkan beliau sering terlibat dalam aktiviti anjuran Kelab Blogger BenAshaari.

3.  Ash atau nama penuhnya Iman Firash Bin Husaini dilahirkan pada 26 November 2013.  Tentunya baby boy yang sangat bertuah kerana memiliki seorang ibu yang penyayang.  Ash mempunyai blognya sendiri iaitu imanfirash.blogspot.com.  Untunglah kecil lagi dah ada blog. :D

Sekian adanya cerita yang serba ringkas.  Tidak dapatlah nak menaip panjang lebar kerana masa terlalu cemburu dengan saya... hahaha.

Okey.  Terima kasih.

*p/s:  Jangan lupa klik banner di atas untuk menyertai giveaway hebat dan sebagai sokongan kepada rakan blogger. 

(*-*)


6 ulasan:

  1. singgah sini ye . jom join segmen shahril yang terbaru .

    http://muhammadshahril97.blogspot.com/2015/01/segmen-jom-masuk-ke-bloglist-shahril.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih sudi singgah.
      segmen tu.. tunggu yer :D

      Padam
  2. Kagum dgn Farah ni... walaupun sibuk tetapi komitmen blogging tetap maintain!
    Semoga berjaya dalam GA ini ya!

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, terima kasih kerana sudi sertai mini GA Farah, all the best dan jangan lupa semak senarai peserta di http://www.bubblynotes.com/2015/01/1st-mini-cash-giveaway-2015.html

    BalasPadam
  4. Hi qila datang blogwalking ni hee~ & Qila pun join giveaway ni jugak hiks. Goodluck wiwiwi~

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.