Pageviews

05 November 2014

Terima kasih Bloglist 9.14

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Terima kasih Bloglist 9.14


Setelah hampir dua bulan bertapak dalam senarai blog di blog ini, kini tiba masanya untuk senarai ini dilepaskan pergi.  Banyak sudah kenangan dan pengetahuan yang diperolehi dari senarai ini. Walaupun tidak mengenai pemiliknya tetapi sepanjang tempoh berkenaan kehadiran blog-blog ini di dalam Bloglist semenjak dari bulan September cukup bermakna.

Suka dimaklumkan mulai bulan Ogos saya cuba untuk melakukan sesuatu mengikut cara saya sendiri.  Kerana saya tidak pantas menganjurkan segmen atau giveaway untuk rakan blogger, jadi saya telah mengabadikan blog-blog yang saya kenal melalui segmen atau giveaway di dalam Bloglist mengikut bulan.  Bezanya pada bulan Ogos Bloglist berkenaan dinamakan sebagai Bloglist 2. Bloglist berkenaan telahpun saya lepaskan pergi pada awal bulan Oktober.  Sebagai memberi peluang untuk berkenalan dengan mereka lebih lama sekurang-kurangnya 2 bulan.

Berikut adalah senarai rakan blogger yang pernah bertapak sepanjang bulan September 2014 sehingga ke hari ini....


 


Keberadaan bloglist mengikut bulan ini hanyalah sekitar dua bulan.  Mana-mana blog yang pada pandangan saya mampu menarik minat saya akan diletakkan di dalam bloglist kekal.  Nampak seperti pilih kasih sangat ker?  Tidaklah... Blog ini tidak mampu menampung lebih banyak link blog dalam satu-satu masa.  Jadi saya berbendapat cara ini lebihbaik bagi memberi peluang kepada saya untuk berkenalan dengan lebih ramai blogger baru.

Anda akan jumpa juga terdapat blog yang tersenarai dalam dua atau lebih bloglist.  Ini adalah kerana pada setiap bulan berikut saya menyertai giveaway yang mereka anjurkan.

Rasanya tak perlulah berebut kot... untuk masuk dalam bloglist saya.  Maklumlah blogger picisan saja.

Terima kasih semua di atas kesudian berkenalan dengan saya.




1 ulasan:

  1. Jemput join

    http://hanaexotics.blogspot.com/2014/11/first-giveaway-by-em.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.