Pageviews

13 Oktober 2014

Segmen Bloglist 10 Blog Pilihan HASRULHASSAN.COM

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Segmen Bloglist 10 Blog Pilihan HASRULHASSAN.COM


Di mana ada permintaan di situ ada penawaran.  Oleh kerana ada permintaan oleh rakan blogger makanya adalah penawaran oleh otai blogger...Sekarang ni kedudukan Kak Jemah dah tergugat bila mana otai Blogger Hasrul Hassan buat segmen bloglist 10 blog pilihan.  Dalam dok elok-elok blog Kak Jemah bersemadi di senarai tu... tiba-tiba... aduhai... tergugat akak tau... ish ish ish

Untuk rekod, blog Kak Jemah (tiba-tiba pulak tukar nickname... apakes) termasuk dalam senarai 10 blog pilihan di Blog Hasrul Hassan kerana entri Malaysia Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta dari Blogger.  Akak agak-agak ajerlah ... walaupun pada awalnya tidak termasuk dalam senarai.  Tak maulah ulas panjang lebar pasal isu itu.

Blog pilihan hasrulhassan.com
Ketika ini blog Kak Jemah berada di kedudukan no. 3.  Nampak tak?  Klik pada gambar untuk nampak lebih jelas lagi... akak suka!!

Walau apapun, kita tidak boleh tamak sorang-sorang.  Apa juga yang kita dapat itu merupakan kelebihan yang kadang-kadang boleh ditarik balik. Makanya bersedialah... wahai Kak Jemah!!



Kelebihan berada dalam bloglist blogger terkenal

Anda semua harus tahu kelebihan berada dalam bloglist blogger terkenal lagi handal.  Banyak kelebihannya.  Antaranya dapat tumpang trafik dan sekali gus boleh menumpang Rank... kot tersangkut sipi-sipi pun jadilah.

Oleh kerana Kak Jemah ni ... kadang-kadang up entri tak ikut musim dan tak ikut isu semasa, jadi agak perlahan sikit trafik yang masuk... tapi tak takper akak suka!!.

Sudahlah akak dah tak kuasa nak taip banyak-banyak.

Klik SINI untuk turut serta dalam perebutan tempat ke dalam bloglist pilihan oleh HasrulHassan.com

Sekian adanya.  Selamat buat semua.


2 ulasan:

  1. Good Luck..
    Singgah Dari Segmen yang sama
    http://khudri2337.blogspot.com/2014/10/segmen-bloglist-10-blog-pilihan.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.