FOLLOWER

21 Oktober 2014

Mini Giveaway by Syira Lokman

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Mini Giveaway by Syira Lokman


Hasrat hati hari ini diteruskan lagi dengan menyertai Mini Giveaway by Syira Lokman.  Kena join juga lah sebab penganjurnya dah datang calling-calling malam tadi.  Eh... bukannya tak nak join, bila rasa tak sempat macam tak dapat nak join tetapi disebabkan panggilan itu... kena sempatkan juga untuk buat entri ni.

Nak cerita panjang lebar memang tak sempat sebab ada 'benda' lain yang nak dikejar. So, layanlah dulu apa yang ada kat sini.


Istimewa untuk anda peserta Mini Giveaway by Syira Lokman.  Hadiah yang disertakan nampak macam hebat-hebat semuanya.  Jom kita tengok

Bloglist Oktober hingga Disember x10 [Syira]
Novel Dia Sahabatku dan Mini Notebook x1 [Hazimah]
Shawl manik juntai x1 [Shalimar]
Slimfast 1 kotak x1[Mira]
Lace handsock x1 [Zuhaira]
Handsock x2 [Liya]
Sophie Magic Pink Cream [Aenoyou]
Blog review x3 [Wani]
Topup RM5 x1 [Miera]
Topup RM10 x2 [Hafizah]
Topup RM5 x3 [Farah]
Topup RM10 x3 [Nia]
Topup RM5 x 2 [Farihan]

Hadiah misteri x2 [Ruqaiyah]

1 TOP REFERRAL
Herbal Blend Multi-Purpose cream shaklee RM27.50 - [Norazua]
Blouse x1 [Maya]

Jom ramai2 memeriahkan Mini Giveaway by Syira Lokman.  Klik Banner di atas untuk turut serta.  
Bak kata penganjur bersama merapatkan ukhwah ^_^

Mula :18 Oktober 2014
Tamat : 23 Oktober 2014 jam 6:00 am

(@-@)
.-



5 ulasan:

  1. BW sini dari segmen yang sama..

    http://izzeyda.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html.

    BalasPadam
  2. Shad blogwalking sini dari ga yang sama,
    akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html
    good luck :D

    BalasPadam
  3. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.