Pageviews

17 Oktober 2014

Channel Set Perfume Giveaway by Melangkau Garisan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Channel Set Perfume Giveaway by Melangkau Garisan


Agak-agak sampai bila akak nak join segmen dan giveaway orang... entah la!!!.  Yang sebenarnya akak memang suka sangat join GA dan segmen anjuran rakan blogger.  Bukannya apa join GA rakan blogger ni senang dan mudah sangat.  Buat jer entri seperti yang diminta.  Tak perlu susah-suah cari idea nak buat tajuk dan entri, terutama ketika idea dah bocor.  Kalau rajin tulis panjang lebar dan agak-agak kalau malas nak menaip atau tak sempat sangat sebab nak masuk mesyuarat... copy banner dan paste jer kat entry.  lagi mudah kalau segmen atau ga tu ada html... mudah-mudah.

Kali ini saya join GA anjuran Melangkau Garisan pula.  GA ini merupakan siri kedua.  Ga pada siri pertama dahulu saya join juga tetapi rezeki saya masa tu belum sampai lagi... jadi tidaklah terpilih. Terpilih sebagai peserta sahaja... :P  Jadilah... dapat tambah kenalan.

Untuk GA kedua ini, Melangkau Garisan (MG) menawarkan hadiah utama berupa 1 set miniture perfume CHANNEL  gred 5A akan  diberikan kepada peserta yang paling bertuah.  Sudah tentu pemenangnya adalah orang yang paling bertuah kan... 



Tidak lupa hadiah turut disediakan kepada 20 orang peserta bertuah.  Hadiah berupa variety shawls yang dipilih secara random dari segi warna dan saiz.  Ikut nasib kot siapa yang nak dapat bawal, shawl biasa, wide shawl atau butterfly shawl.  Menariknya shawls ni adalah permulaan untuk bisnes jualan pakaian bagi brand #denhanda.

Menarik kan?

Jadi, marilah kita meramaikan penyertaan GA ini sebagai sokongan kepada MG.  Mana tahu lepas ni MG akan bertambah rajin melayan kerenah rakan blogger yang menyertainya GA ini.  :P

GA ini akan tamat pada 11 November 2014.

Terima kasih atas sokongan semua.


~(^-^)~



3 ulasan:

  1. menariknya hadiah ...

    jemput join >> http://buatwanita.blogspot.com/2014/10/segmen-buatwanitablogspotcom-mencari.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.