FOLLOWER

1 Julai 2014

The Ikea Sale 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


The Ikea Sale 2014
The Ikea Sale 2014
Macam-macam jenis jualan sedang berlangsung sekarang.  Bukan sahaja pakaian seperti tudung, jubah, beg tangan, rantai tangan tetapi termasuk juga perabot.  Dan jualan perabot terkini adalah dari Ikea.  Jualan Ikea ini berlangsung mulai 28 Jun hingga 6 Julai 2014.



Memang banyak pilihan.  Jualan Ikea memang terbaik.  Cepatlah pergi tengok.  Nak tengok lagi apa yang ada kat Ikea Sale 2014 klik pada banner di atas dan kalau dekat sangat dengan gudang Ikea ... pergilah sekarang!!!

CPUV ke-2 Jun 2014 :  Ikea - June Sale Campaign

Ha... dah tahu kan kenapa lah beriya-iya sangat saya buat entri ni.  Betul lah tu. Saya memang dah terlambat. Tetapi lambat sikit tak mengapa kan asal jangan tak buat langsung macam CPUV pertama Jun 2014, saya dapat Petronas Primax 95 tetapi langsung tak buat entri... malas dan mood memang kedaung sangat.

Terima kasih Nuffnang atas ingatan mesra.  :D

Terima kasih semua.

2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.