FOLLOWER

3 Julai 2014

Bila rasa nak demam

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Bila nak demam


Bila nak demam macam-macam ragam.
Malam tadi, lepas berbuka puasa sibuk sangat minta nak makan ubat.
Bila tak nak bagi... macam-macam alasan dia bagi.  Sakit telinga, sakit kaki, sakit mata dan demam.
Macam dah tiada benda lain nak dimakan... ubat juga yang jadi sasaran.

Pagi ni... bukan dia yang demam tetapi umi dia yang dah semacam. 
Badan ni dah rasa semacam.... dedor jer
Mungkin juga sebab perubahan cuaca... atau dah memang nak demam maka demamlah .... yer.
Bersilih ganti dengan ayah dan kakaknya yang dah demam
Dah satu rumah mana lagi nak lari

Petang ni kena siapkan jintan salai pulak.






7 ulasan:

  1. dah bertukar demam dengan uminya tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul lah tu... umi sanggup terima apa saja asalkan anak2 sihat... kannn

      Padam
  2. semoga sihat2 hendaknya dibulan yang mulia..makan ubat lepas iftar kay,salam ukhwah dari ana..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah... nak demam tapi tak jadi demam... terima kasih atas ingatan.

      Padam
  3. semoga cepat sihat hendaknya... dapat kita buat amal di bulan mulia ... tukar uminya pula ye ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah... sihat dah... tukar umi????

      Padam
  4. byk byk la minum air masak kak. . cuaca tak menetu skrg nie . . huhu

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.