Pageviews

29 April 2014

KFC Zinger Reloaded | Rezeki dinikmati dan disyukuri

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


KFC adalah ringkasan untuk Kentucky Fried Chicken.  Mustahil ada orang tak tahu.  Dah berzaman KFC bertapak di Malaysia.  Kalau nak ikut hitungan mungkin sudah hampir sama umur YANGBAIK atau lebih lagi.

KFC memang terkenal dengan kerangupan ayam goreng dan kepelbagaian menu yang dihasilkan dari ayam termasuk burger.  Kali ini KFC mengeluarkan Zinger Reloaded Combo.



Sungguh tak pandai nak bermain kata-kata.  Bagaimana lagi nak bayangkan keenakan Zingger burger bersama ketulan nuget yang lazat dan segelas minuman penghilang haus. Bila dilihatkan pada gambar dan iklan kita juga sudah pasti mengharapkan ianya memberi pengalaman makan yang terbaik bukan sekadar pada rupa tetapi diikuti dengan rasa dan nilai pada duit.  Maklumlah duit sekarang semakin tinggi nilainya dan harga makanan juga semakin tinggi tetapi saiz pula semakin menurun... macam mana tu?

Ha... itulah pro dan kontra dalam kehidupan kita yang mesti diteruskan.  Semoga mendapat keberkatan.

KFC Zinger Reloaded ini dibawakan oleh Nuffnang melalui kempen CPUV pada bulan April 2014.  Kiranya CPUV pertama untuk bulan April biarpun sudah hampir ke penghujungnya.

Nampakkan iklan itu baru dimasukkan pada hari ini 28 April 2014.  Ketika cebisan ini dirakam ia masih lagi kosong kosong kosong...dan bakal bertambah sedikit masa lagi.

Terima kasih atas perhatian semua.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
yangbaik.blogspot.com | suka duka pentas dunia
#doauntukMH370

Segmen Blogwalking By DayangDeno (1.5.2014)
1st Giveaway by nuraaisy.bs.com (29.4.2014)
1st Mini GA by NaNie DeaN (4.5.2014)



$$$




6 ulasan:

  1. Alhamdulillah, rezeki, tahniah kak, Farah tumpang happy untuk akak...

    BalasPadam
  2. Wahhh , nak kena try ni !! :D

    Klik iklan :)

    BalasPadam
  3. Salam ukhwah..jalan-jalan blogwalking dari senarai peserta Segmen Nak URL Blog #3 Mialiana.com.. salam perkenalan, salam ceria dari MyCherita tahniah ya...

    BalasPadam
  4. hehehe dpt juga cpuv ...kfc sedapp:)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.