Pageviews

29 April 2014

Kejutan dari Nuffnang | 3 CPUV dalam satu masa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Kejutan dari Nuffnang.  Setelah bersabar dan setia dengan Nuffnang semenjak sekian lama ada juga hasilnya, tidak banyak sedikit pun jadilah.  Bukan nak heboh sekampung tetapi untuk rekod bagi blog YANGBAIK untuk bulan April 2014.  Baru saja mengeluarkan entri mengenai CPUV kedua bagi bulan April 2014.  Ingatkan hanya itu sahaja rupa-rupanya ada tambahan CPUV tetapi YANGBAIK tidak perasan.  Terima kasih Nuffnang atas kempen CPUV ketiga dan keempat untuk bulan April 2014.



Nak kata semalam tidur lewat tidak juga tetapi sejurus terjumpa CPUV kedua KFC Zinger Reloaded terus simpan entri.
Hari ini bila login ke Nuffnang baru perasan ada tambahan lagi 2 CPUV.  Tidak pasti mana satu CPUV ketiga atau keempat dengan itu YANGBAIK senaraikan ikut turutan yang dipaparkan.  CPUV ketiga bulan April 2014 adalah Darlie Expert Fresh manakala CPUV keempat adalah Whisper Mesh & Cotton.

 Agak-agak boleh bertambah lagi ke CPUV untuk bulan April 2014... ahhh bukan tamak tetapi teruja tau...seandainya dalam masa yang singkat ini masih ada peluang untuk dapat CPUV.  Sekarang ni iklan INTI, Libresse dan Ribena sedang bergedik-gedik di dinding blog.  Bila nak masuk ke CPUV? atau sekadar singgah di kempen CPC saja.

Sekian adanya.  Terima kasih Nuffnang dan anda semua yang rajin meninggalkan jejak serta memberi sokongan.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
yangbaik.blogspot.com | suka duka pentas dunia
#doauntukMH370


$$$



11 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.