Pageviews

06 Januari 2014

Ucapan ulang tahun yang terlewat

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Inas suka makan cendol

Ucapan yang terlewat ini adalah sempena Hari Ulang tahun kelahiran Inas Insyirah yang ke-3 pada 4 Januari 2014.  Maaf sangat-sangat sebab terlewat, bukan sengaja nak melewatkan entri ini tetapi memang tak sengaja.  Konon-kononnya nak dapatkan masa yang sesuai pada 4 Januari... tetapi tak jumpa... yang terjumpa hanya pada hari ini.

Walaupun ucapannya agak terlewat tetapi untuk entri sahaja.  Hakikatnya, bangun pagi-pagi lagi dah ucapkan "Happy Birthday".  Siap nyangi lagi... sampai Inas terpinga-pinga lalu semua orang diucapkan 'Happy Birthday".

Oleh kerana pada pagi 4 Januari umi dan aya ada urusan lain ... maka petang baru berkesempatan bawa Inas jalan-jalan makan cendol di warung tepi jalan.  Lepas makan cendol makan laksa pula... kata pakcik tokey warung dia tak pernah jumpa lagi budak 3 tahun yang suka makan laksa.  Mungki ada kot tapi tak perasan.


Inas suka makan kek juga.

5 Januari baru umi sempat buatkan kek coklat untuk Inas.  Sabar jer lah dengan anak-anak nie... dok mengulang ke dapur menunggu kek siap... memang tak senang duduk.

Dah siap masak, nak tunggu kek sejuk dulu baru boleh letakkan topping coklat dan coklat rice... tunggu lagi. Sampai Inas tertidur... bangun tidur terus potong kek...


Selamat ulang tahun ke-3 kepada Inas Insyirah.  
Semoga menjadi anak yang cerdik dan pintar serta dipanjangkan umur dalam keberkatan.


suka duka pentas dunia
yangbaik.blogspot.com


2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.