Pageviews

24 Januari 2014

Siap sebahagian

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Baru selesai menyiapkan sebahagian daripada kecelaruan pada 'setting' dan 'lay-out' blog.  Siapnya dah lama tadi tapi baru sekarang nak buat 'remedi' sebab dok sibuk dengan nak buat entri.  Jadi sebelum terlupa baik buat entri ini sekarang... Bunyinya macam gah sangat yer.  Macam hebat jer ... kannnn :P

Sebenarnya aye tidaklah handal mana dalam kerja-kerja 'setting' blog.  Masih lagi sedang belajar dan akan terus belajar.







Al kisahnya petang tadi saja merajinkan diri untuk ubah 'template' blog... tiba-tiba dalam proses ubahsuai yang belum sempurna keluar lah satu 'benda' alah... entah dari mana datangnya... mengganggu tumpuan.  Nasib baik juga blog itu tak diapa-apakan.  Rasanya macam pucat lesi juga lah.  Jadi untuk tidak memberi kesan yang lebih lagi... aye berehat sebentar mencari idea dan masa yang sesuai untuk lihat apa yang patut.  Dan inilah hasilnya yang dapat dilihat pada masa ini...

Walaupun tidak berapa puas hati tapi... bolehlah.

Aye juga sedang mencari idea untuk buat header blog nie... Nak cari yang lebih menarik belum lagi jumpa dan idea tak berapa nak menjadi... konsep pun masih lagi pudar.

Ehh korang yang berminat nak dapatkan FREE design full blog/header/watermark dan vector potrait boleh join "Giveaway Birthday Azhafizah".  Giveaway berkenaan dijangka tamat pada 7 Februari 2014.  Cepat!!!! setiap peserta yang menyertai giveaway terhebat ini akan dapat kalendar dalam bentuk desktop dan wallpaper... cantik!!!!

Sekian adanya celoteh untuk malam ini.  Teruskan sokongan anda... dan terima kasih.


suka duka pentas dunia
yangbaik.blogspot.com


$$$

2 ulasan:

  1. nak tukar cat rumah yer... hobi sy tu masa pakai blogspot.. pakai wordrpress pun sama. dah jemu, tukar...

    BalasPadam
  2. simple puncantik gak dear..hihi...
    cik akak ingat nak buat simple je..tapi cik akak pon tak reti gak..hihhi

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.