Pageviews

06 Januari 2014

CPUV Pertama Januari 2014 | SHARP Fridge

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Setelah sekian lama CPUV Nuffnang menyepi seolah-olah tiada khabar berita.  Setiap hari apabila berpeluang on blog pasti tidak terlepas menyemak kedudukan CPUV Nuffnang dan lain-lain iklan yang ada. Nampaknya bulan Januari CPUV dan iklan lain agak lembap sikit.  Mungkin juga kerana sudah lama tidak kemaskini profil... baru semalam merajinkan diri untuk mengemaskini profil blog di Nuffnang.  Mungkin itu antara sebab hari ini masyukkk CPUV.

CPUV Pertama bagi tahun 2014 mula beroperasi pada 6 Januari adala SHARP Fridge.  Kebetulan pula baru berangan nak cari peti ais baru untuk rumah baru... memang berkenan sangat dengan model terbaru satu pintu tetapi boleh buka dari dua arah berlainan... hebat kan?


Ini muka depan iklan SHARP Fridge.  Comel sangat dengan karakter Doraemon menjadi daya penarik.  Pasti sama hebat antara keduanya; SHARP dan Doraemon... ang ang ang ang

Kepada kalian yang masih mencari peralatan elektrik terkini.  Promosi dari SHARP ini memang hebat... mampu memenuhi citarasa dan kalau cukup bajet memang berbaloi-baloi.  

Barangan Elektrik keluaran SHARP memang dari dulu lagi sudah beroperasi dalam rumah kami.  Harganya setanding dengan kualitinya.

CPUV Pertama untuk tahun 2014 - SHARP Fridge

Terima kasih kepada Nuffnang dan SHARP di atas peluang beriklan di blog ini.

suka duka pentas dunia
yangbaik.blogspot.com


.

3 ulasan:

  1. tahniah... shad tak dapat lagi be untuk tahun 2014 ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih.. nanti-nanti sampailah be yang diidamkan tu... :D

      Padam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.