Pageviews

29 Disember 2013

Sudah lama tidak buat

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


2013 kian ke penghujungnya...


Tahun 2013 dah hampir ke penghujungnya.

Selagi hayat dikandung badan rasanya tidak ingin dibiarkan blog ini bersawang lantaran tiada idea nak menulis.  Dengan ini dikuatkan semangat pada awal tahun 2013 dan beberapa ketika seterusnya timbul idea untuk menghasilkan corak sendiri sebagai memenuhi ruang kekosongan di blog ini.  Ternayata idea itu mendapat sambutan yang agak menggalakkan.

Pada permulaannya corak yang dihasilkan tiada tema dan hanya mengikut rentak hati dan tangan. Kemudiannya diikuti dengan tema-tema tertentu mengikut kehendak hati isu semasa.  Antaranya Corak Pertama di Bulan Ramadhan, Cinta Jangan Pergi, 5 Hari Seminggu dan Bayu Cinta Luna.  Banyak lagi corak yang dihasilkan dan ianya boleh dilihat di bawah Kategori Penulisan - Corak  .

Hanya sejak kebelakangan ini idea nak menghasilkan corak tidak berapa menjadi dan tidak berhasil.  Ada yang dihasilkan tetapi segan pula nak 'publish' maklumlah tak berapa kreatif.  Jadi corak-corak itu hanya tersimpan dalam folder.

Kemungkinan akan terhasil lagi corak di penghujung tahun 2013 kurang pasti.  Tak berani nak berjanji... kalau tak buat nanti tak tepati janji pula.

Walau apapun di ruang yang terbatas ini akan dikumpulkan segala semangat dan kudrat untuk menghasilkan sesuatu untuk blog ini.

Terima kasih semua atas perhatian.


suka duka pentas dunia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.