FOLLOWER

22 Disember 2013

CPUV Pertama dan Kedua Disember 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Sudah lama rasanya tidak membuat catatan mengenai CPUV Nuffnang.

Agaknya pasti ada yang tertanya-tanya adakah CPUV untuk blog YANGBAIK sudah terhenti.  Sungguh tidak berhenti tetapi agak perlahan dan kurang meriah sikit untuk bulan Disember 2013.

Mungkin juga sebab bulan-bulan yang lepas sudah banyak... walaupun sebenarnya tidaklah sebanyak mana. Atau mungkin juga kerana terdapat kelewatan beberapa entry CPUV bagi bulan-bulan yang lepas.  Atau mungkin juga kerana kurangnya idea hendak menulis lalu mengurangkan hasil penulisan lantas mengurangkan minat pengiklan untuk beriklan secara CPUV di sini.

Baiklah... rasanya Nuffnang tidak pernah gagal memberikan iklan CPUV kepada blog YANGBAIK.  Sama ada banyak atau sikit, lama atau sekejap... pakej itu ada di blog ini sama seperti pemiliknya yang kadang-kadang tiada idea dan buntu dalam menghasilkan penulisan yang berkualiti.


CPUV Pertama dan Kedua bagi bulan Disember 2013

Dan hari ini setelah dikumpul kekuatan... walaupun bukan lemah tetapi lemau yang semakin bersarang dikeluarkan entri mengenai CPUV bagi bulan Disember 2013.

Sudah hampir ke penghujung bulan baru nak memaklumkan mengenai CPUV Pertama bulan Disember 2013 adalah dari Pusat Pungutan Zakat (PPZ) yang bertakhta di blog YANGBAIK mulai 4 Disember 2013. Entah mengapa sebelum ini tidak tergerak hati nak buat entri mengenai CPUV Pertama itu.  Bukannya tidak terdetik tetapi ruang untuk mengarang agak terhad memandangkan terdapat gangguan talian internet di rumah yang makan masa lebih sebulan baru dapat diselesaikan.  Namun insha Allah YANGBAIK akan mengumpul masa dan tenaga untuk membuat entri berkaitan PPZ walaupun setelah CPUVnya telah ditamatkan pada 21 Disember 2013.  Banyak yang boleh dikongsikan berkaitan Pusat Pungutan Zakat (PPZ).



CPUV kedua di bulan Disember 2013 hanya muncul pada 21 Disember 2013 adalah INTI... sebuah universiti bertaraf antarabangsa.  Belum Baru berkesempatan melihat iklan CPUV kedua itu melekat di blog YANGBAIK.

Terima kasih kepada semua atas sokongan.  Masih banyak yang hendak dikongsikan di blog picisan ini. Semoga anda semua terus setia dengan blog YANGBAIK.  Sokongan semua amatlah disanjung tinggi.

Terima kasih kepada Nuffnang, PPZ dan INTI di atas iklan CPUV di blog YANGBAIK.


suka duka pentas dunia



2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.