Pageviews

29 Disember 2013

Contest SEO Eridy dan azam blog 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Contest SEO Eridy

Contest SEO Eridy.  Entri sebegini entah yang ke berapa tak ingat yang dikaitkan dengan Contest SEO Eridy.  

Mungkin juga pemenang untuk entry terbanyak berkaitan Contest SEO Eridy telahpun diumumkan oleh Eridy.  Tetapi entri ini sudah tentu tidak layak untuk bertanding bagi entri terbanyak.  

Yang pastinya Contest SEO Eridy ini belum lagi tamat begitu saja.  Ini adalah kerana Contest bermula mulai 12.12.13 hingga 30.12.13.  Antara syarat utama Syarat Contest SEO ERIDY adalah:
* Peserta bertandingan atas keyword ” Contest SEO Eridy ”
* Entri mengikuti kreativiti tersendiri 
Blog ini sudahpun mencapai syarat di atas dan telahpun termasuk dalam senarai peserta dalam Contest SEO Eridy.
Dan apa pula kaitannya Contest SEO Eridy dengan azam blog tahun 2014.  Walaupun pada dasarnya tujuan awal dalam dunia blogging bukanlah mengejar SEO atau populariti semata-mata tetapi setelah melalui beberapa fasa dan menyaksikan beberapa perubahan yang dialami Rakan Blogger maka dengan sendirinya keinginan YB untuk maju dalam dunia blogging mula bercambah.
Justeru tahun 2014, antara azam utama blog ini adalah untuk lebih mesra SEO dan mudah dikenali.  Walaupun sudah bertapak agak lama dalam dunia blogging tetapi masih banyak yang perlu dipelajari.  Masih banyak juga yang perlu dipertingkatkan.
Untuk itu, masa perlu diagihkan dengan teliti bagi memastikan azam itu tercapai.
Semoga dengan penyertaan dalam Contest SEO Eridy ini dapat menjadi batu loncatan untuk terus maju dalam bidang blogging dan SEO juga.

suka duka pentas dunia.

2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.