Pageviews

26 Februari 2013

Ibu Anggun dan Mithali dari Ciklaili.com

As salam,



wah... tiba-tiba terasa anggun sekali walaupun nak rasa mithali tu tak berapa nak ada sangat... Anggun itu harus ada kerana impian setiap wanita, tetapi mithali itu walaupun wajib ada masih tak berapa berani nak pegang 'title' tu sebab tanggungjawab ibu mithali sungguh besar dan berat.

rasanya tiada siapa pun yang terkejut mengapa yangbaik buat catatan mengenai Ibu Anggun dan Mithali.. betulkan?  memanglah sebab yangbaik memang suka buat kejutan... ala-ala tak ada perasaan dan tanpa rasa bersalah.


sebenarnya catatan ini dibuat bersempena dengan artikel INI yang dikeluarkan oleh ciklaili.com.  Terima kasih ciklaili.  di dalam artikel berkenaan blog yangbaik digandingkan bersama dengan 4 orang lagi Ibu Anggun dan Mithali iaitu 1. aynoranur2. hudaMJ3. Superdotnunu dan 4. MyKhalish.

Sungguh terasa kerdil diri ini bila digandingkan bersama blogger hebat.  Tetapi bagusnya dapat tumpang aura  mereka dan juga aura ciklaili.com.  Secara tidak langsung dapat tumpang populariti mereka dan juga link dari ciklaili.com.

Terima kasih kepada Rakan Blogger.



1 ulasan:

  1. gelaran 'ibu anggun & mithali' memang sesuai dengan empunya blog ini..

    teruskan menulis & berkongsi cerita dengan pembaca semua ye :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.