Pageviews

05 Januari 2013

Tambah Trafik Tambah Follower 2013

As salam,


Kalau tak silap dan memang tak silap lah kan... ini adalah segmen pertama aye sertai untuk tahun 2013. Bukan tiada segmen yang dijumpai tetapi mood berbloging dan bersegmen kadang-kadang kedaung ... tak menentu atau malas lah nak fikir panjang-panjang.

Tanpa celoteh lebih panjang terus kepada segmen ini.  Blog yangbaik merupakan blog kisah kehidupan manusia sejagat termasuk sebahagiannya catatan kisah keluarga, kerjaya, pengalaman, puisi dan perkongsian tazkirah serta mutiara kata. 

Blog ini diwujudkan pada asalnya adalah untuk mengisi minat dalam bidang penulisan berkaitan kehidupan berkeluarga dan berkerjaya seorang wanita bergelar isteri, ibu dan anak kepada 4 orang cahaya mata.  Namun begitu setelah beberapa lama berbloging mula timbul minat dan hasrat untuk menambah pendapatan sampingan secara online iaitu melalui blog.  Ini adalah kerana setelah mula mengenali beberapa blogger tegar dan hebat seperti blogger ini dan blogger ini serta blogger ini yang kini menjadi blogger sepenuh masa a.k.a. Mister Mama. 

Dan kini menjadikan blog www.hasrulhassan.com sebagai blog pendidikan buat blogger memandangkan blog ini menampilkan cerita yang berinformasi untuk semua.

Ingin memeriahkan segmen Tambah Trafik Tambah Follower sebagai usaha untuk perkenalkan blog yangbaik kepada rakan blogger lain dan dunia blog Malaysia. Walaupun blog ini sudah wujud agak lama tetapi kurang dikenali ramai.  Maklumlah blog mak-mak yang tak berapa nak popular seperti blog Mak Dara atau Mak Merah blog yang sentiasa meriah dan penuh dengan informasi juga.


Kepada anda yang mempunyai hasrat seperti aye, jom turut serta memeriahkan segmen ini yang dijangka akan berakhir pada 9 Januari 2012.

Untuk sertai sila klik SINI.  Anda pasti tidak rugi.

'suka duka pentas dunia'

2 ulasan:

  1. salam, dari segmen yang sama :)

    http://www.skampung.my/2013/01/tambah-trafik-tambah-follower-2013.html

    BalasPadam
  2. Salam, saya dtg dari segmen yg sama. Done Follow, BW ,& Komen entry awak ni :) Jemput ke blog utk komen di entry segmen yg sama ye. thnxx XD

    >>> http://aderakukeysah.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-trafik-tambah-follower.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.