FOLLOWER

5 Disember 2012

Serba Salah

As salam,




Serba salah dibuatnya.  Nak cakap salah, nanti bila orang tahu malu... Bila tak cakap orang tak tahu... tapi buat apa nak bagi tahu kat orang.

Tapi kita perlu juga tulis sebab iu cerita kita.  Andainya kita tak tulis nanti habis idea dan tak der cerita dah kat blog... dah bersawang... teruknya

Sayangnya, bila kita tulis berselindung dan bersembunyi... dah terbelit-belit orang nak faham.  Asal cerita kita faham cukup lah kan.  Jangan pulak bila dah tulis macam ni... kelak semua orang menyepi tak nak melawat, tak nak komen. 

Jangan risaulah... ini bukan kisah kehamilan Diana Danielle atau Fasha Sandha.  Juga bukan kisah kehamilan  Duchess of Cambridge, Kate Middleton.

Jadi macam nilah, tak kisahlah apa pun cerita yang nak buat buatlah asalkan tidak mengganggu ketenteraman awam dan juga hak kebebasan peribadi.

...

2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.