FOLLOWER

2 Disember 2012

Seandainya tidak kemas satu hari

As salam,

 
Kitar semula gambar dalam catatan semalam (Sabtu).  Kertas-kertas berkenaan telahpun disusun semula dengan kerjasama Alif dan Inas (si gebu aka jari montok).  Mesti ada campur tangan ummi juga jika tidak...tidak ada maknanya tersusun ... nak kata kemas ... langsung tidak.
 
Terfikir juga, kalaulah satu hari semalam 'kertas kerja' tu tidak dikemas... apa jadi lah yerk... huiii... tak sanggup nak kenang, baru nampak secebis kertas atas lantai pun dah runsing.
 
Ini bukan apa ... kes kalau tak kemaskini blog satu hari... mesti bersawang kan? Dalam dok sebuk dengan urusan rumah tangga dan nak jaga badan ... sibuk la jugak nak update blog... memang ler...
 
Hari ini Ahad, 2 Disember ulang tahun Irdina Huda aka model sambilan gadis semasa yang tidak bertauliah... hehehe.  Petang ni Dina keluar lagi... hari ni berjimba lah dengan abang dan adiknya.  Ummi dan Abid?... tinggal di rumah.
 
 
 

1 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.