FOLLOWER

9 September 2012

Transformasi waka waka ungu

As salam


Tiba-tiba akak teringat pulak nak post pasal waka waka.  Sekarang ni memang sedang in dengan fesyen waka waka kan?  Or dah sampai ke penghujungnya?  Oooo ... macam-macam fesyen sedang in sekarang ni.  Dah tak terikut dah akak yang tak berapa cekap dalam dunia fesyen dan peragaan nieh... perasan model la pulak.

Inilah baju waka waka in my feveret colour.  Jenis kain campuran baldu... selesa dipakai.  Memandangkan en suami tak berapa berkenaan dengan gayanya yang agak pelik makanya terpaksalah di ubahsuai mengikut kesesuian dan sedap mata memandang.  Kainnya dah memang elok dan sedap dipakai terutama buat ibu yang hamil.  Tak naklah nampak sangat perut... bukan bermaksud nak sorok perut tetapi untuk keselesaan.  (Entah berapa kali ulang ayat dengan maksud yang sama)

Baju ni di beli di Bazar Rakyat di dalam Tesco Stesen 18 pada bulan puasa lepas.  Haaa.... cepat... entah ada lagi ke tidak.  Ada warna merah dan hitam serta coklat. Tetapi hanya warna ungu ini saja yang berkenan di hati dan saiz yang sesuai... rezeki kan!!! Rembat jer.

Lepas ni kalau sempat nanti @yangbaik letakkan pula transformasi waka waka setelah diubahsuai oleh teller separa mahir ... heheheh siapa lagi... diri sendiri ler.  Tak caya.... no hal punya.

'suka duka pentas dunia'


.

2 ulasan:

  1. tak pernah tengok baju ni. tahniah untuk yangbaik dan suami, bertambah2 ahli keluarga.

    BalasPadam
  2. kalau orang lelaki tak pernah jumpa tak per lagi sebab ini baju untuk perempuan, tapi kalau orang perempuan yang baru jumpa fesyen macam ni... nampak sangat ketinggalan fesyen... macam yangbaik ler... hehehe

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.