FOLLOWER

8 September 2012

Sudah 20 bulan sekarang : Perkembangan anak-anak

As salam,

Ingat tak lagi budak kecil ni... Inas Insyirah si jari runcing aka nenek tak tua yang suka berjaga malam.  Setahun yang lepas, kebetulan pula tarikh yang sama bawa Inas ke Klinik Desa di Felcra Nasaruddin tetapi hari ini pada tarikh yang sama (8/9/2012) hari Sabtu la pulak... lepak2 di rumah.  Semakin panjang akalnya.  Kalau dulu mau jer tengok lensa kat kamera ni... sekarang dah lain.  Bila ajak bergambar jarang-jarang sangat nak tengok kamera selalu jer pandang ke lain tak pun buat tak pandang. 

Meh kita tengok pulak gambarnya yang terkini.


Inilah gambar terbarunya pada hari ini.  Dah dipanggil pun buat tak tau, tadi tengok jer kamera ni tapi bila nak snap tiba2 jer buat-buat tengok tv.  Agaknya dah jemu tengok lensa kamera kot. 



Bersama abang besar (Alif) yang sebok sama nak bergambar dengan adiknya.  Macam-macam gaya dibuat, adik wat tak kesah jer... tengok tu...mana lah dipandangnya. 



Bersama kakaknya si diena huda.  Kakak siap posing bagai lagi... tapi adiknya entah ke mana jer... jenuh jugaklah nak adjust kamera ni... dapat sisi pun jadilah...

sekarang ni mereka semua dah semakin pintar... huhuhu... memang pintar yang amat.  Kalau bermain memang tak nak kalah.  Seorang diam, seorang lagi datang mengusik.... sekejap lagi salah seorang start enjin... heeee... itulah kerenah anak-anak.  Buat masa ni Inas steady jer, tak de lah kesah sangat dengan tindakan abang dan kakaknya... lebih kepada pemerhati jer... Tapi bila Inas yang meragam habis kakak dan abangnya diam... bagi giliran kot.

anak-anak permata hati, penyejuk jiwa, penenang ketika gelisah.


'suka duka pentas dunia'


.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.