FOLLOWER

8 September 2012

Hujung Minggu tak ramai pengunjung

As salam,


Hujung minggu adalah hari untuk beristirehat atau beriadah bersama keluarga.  Jadi tak ramai yang ada masa untuk blogwalking atau bersosial di laman web.  Sementelahan kehangatan Syawal masih lagi terasa.  Sesiapa yang jadi tuan rumah sibuk dengan segala macam persiapan sementera penerima jemputan pula sibuk memenuhi undangan rumah terbuka.  So... masa untuk melawat blog juga di pinggirkan.

Ewahh... terperasan ke bersedih nie?  Kalau blog picisan macam ni memang lah dah tentu tak ramai yang berkunjung walaupun sentiasa diupdate. Tetapi itu semua bukan alasan untuk tidak berblog. 


@Yangbaik sendiri pun sebenarnya ada menerima undangan rumah terbuka sempena Syawal.  Rumah ofis-mate ada dua tak termasuk lagi rumah terbuka yang dianjurkan oleh pemilik PASTI.  Tak dapat nak pergi sebab encik suami kerja.  Kalau encik suami kerja memang @yangbaik 'patah kaki' ... tinggal di rumah sajew dengan anak-anak sambil melayan kerena mereka melukis, menonton CD dan juga aktviti mengemas rumah.

Kepada kawan-kawan yang terbaca blog ini (ada ker?), mohon maaflah tak dapat hadir ke majlis kalian.  Bukan tak sudi tetapi seperti yang dinyatakan di atas... 'patah kaki' youuuu.

Oh ya, kepada pengunjung yang sudi hadir ke blog ini terima kasih daun keladi, jika sudi datanglah lagi


'suka duka pentas dunia'

1 ulasan:

  1. memang betul, ramai org nak berehat tapi blogging tetap blogging

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.