FOLLOWER

29 Julai 2012

Catatan ke-41 di bulan Ramadan: Ceritera Ramadan

As salam,




Hari ini dah mencecah hari ke-9 Ramadan dan catatan ini merupakan catatan ke-41 bagi bulan Julai 2012.  Dah tak tahu pulak nak rekod apa kat sini semalam penuh dengan monolog dan macam-macam cerita.  Silap pulak sepatutnya simpan separuh untuk hari ini. 

Begitulah kehidupuan 'suka duka pentas dunia' dah tak ada idea nak menulis juga kan buang masa jer.  Okey lah hari ini cadangnya nak roaming jer lah... baca entry blog yang menarik perhatian. Nak tulis panjang-panjang notebook ni asyik hang pulak... dah 'clean' folder pun masih lagi sama.


'suka duka pentas dunia'


1 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.