FOLLOWER

12 Julai 2012

Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati: Jika Tidak Dipecahkan Ruyung Mana Dapat Sagunya

As salam

Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati.  Jika tidak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya.  Itu pepatah Melayu lama, kerana orang dulu-dulu menyimpan sagu di dalam ruyung.  Zaman sekarang mana ada orang simpan sagu di dalam ruyung, simpan di dalam peti ais jer.  Maklumlah zaman dah berubah tetapi usaha-usaha tetap usaha kan?

Rasa macam lari tajuk jer antara perenggan pertama dengan tajuknya.  Tak perlah, betul juga kan sebab yangbaik bukannya tahu sangat trik berkaitan SEO.  Memang tercabar jugalah.  Dengan penyertaan daripada otai-otai blogger yang arif dengan SEO, entah-entah kedudukan yangbaik hanya dipinggiran saja.  So, betullah kan dengan pepatah lama tu kalau tak cuba mana nak tahu hasilnya. 

Nak dapat hadiah untuk contest Cabaran SEO ni memang tipu lah kalau bukan itu hasratnya.  Walau apa pun andai tak berjaya dapat hadiah bagi cabaran SEO dapat masuk nama dalam cabaran SEO pun jadilah.


Contest Cabaran SEO adalah contest menyelam sambil minum air ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com

Ramai sungguh penaja contest Cabaran SEO ni. 
Meriah-meriah


''suka duka pentas dunia"


cabaran SEO



5 ulasan:

  1. good luck untuk cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati

    BalasPadam
  2. Semoga berjaya bro dengan cabaran seo contest nie.

    BalasPadam
  3. good luck..pecahkan sagunya then buat tuai hasilnya

    BalasPadam
  4. Sambil menyelam meneguk air.. pecahkan tabung, duit siling yang dapat heee... Gud luck dan all the best..

    BalasPadam
  5. Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati : Blogger Malaysia sudah hampir ke penghujungnya. Hanya berbaki 10 hari sahaja untuk 10 September 2012. Selamat Maju Jaya PH ucapkan :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...