FOLLOWER

15 Julai 2012

Beberapa hari sebelum Ramadan

As salam,




Petang ini, beberapa hari lagi menjelang Ramadan lebih kurang 5 atau 6 hari lagi.  Langit Petang di Seri Iskandar diiringi hujan lebat, angin tidak berapa kuat seperti minggu-minggu yang lepas tetapi hujan ini turun dengan tiba-tiba.

Kesian pada anak-anak tak puas bermain di halaman.  Tetapi elok juga cepat sikit mereka masuk rumah tak perlu jerit-jerit tunggu senja baru nak balik.  Sekarang biar mereka menjerit dalam rumah pula.



Oleh kerana rumah ini tidaklah besar sangat, jadi bagi lah budak-budak 2 beradik ni main blon jer... lambung-lambung, tapi kita tengok sampai mana belon tu mampu bertahan.




Dapat makan mee pun sedap juga... wah-wah berasap tu ... sabar yer sat lagi sejuk sikit boleh le makan.

Itulah serba sedikit kejadian petang Ahad yang kalut dengan anak-anak, belum lagi menjelang malam. 

'suka duka pentas dunia'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...