FOLLOWER

16 Jun 2012

Panas atau sejuk

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Tak sempat capture gambar

Tadi memang janji nak pi pasar tani kan? tapi yangbaik tak pergi pun.... jenguk dari tingkap kancil jer... panas sangat lah... hubby jer yang pergi meninjau apa yang boleh dibeli


Ada pasar tani ... tetapi tiada penjual ikan daging ayam atau pun sayur.  Adakah kerana mereka mogok? Yang ada hanyalah penjual kerepek, bawang, kueh dan jajan.

Langkah terakhir adalah ke TESCO.  Apa nak buat lagi... nak tunggu sayur dah tengahari tak der, ikan pun tak mandang.

EH... dalam TESCO tak boleh tangkap gambar ker... tak perasan pulak... tapi memang yangbaik tak capture pun gambar ikan dan sayur tu... balik rumah jer terus dibersihkan... tak sempat lagi.  Untuk hari ini (Sabtu) pergi TESCO kena bawa beg plastik sendiri yer... nasib baik dalam kancil tu ada beg strawberry orang kampung...heheheh

Lagi satu... di TESCO juga rupanya stafnya tak 'siang' ikan kecil macam ikan selar kuning... walaupun beli banyak... ala bukannya nak suruh basuh bagai, nak buang perut jer... balik rumah terus basuh tak der la busuk tong sampah nak tunggu hari Isnin baru MDPT datang angkut...

macam-macam...tapi tajuk nya macam tak der kaitan pulak... sebenarnya nakcerita lain tapi jadi lain pula...kira okeylah... pasar tani tu tempatnya panas, TESCO pulak sejuk.. :)

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.