Pageviews

27 Februari 2012

Moleskine giveaway by @cziplee

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Secara tiba-tiba semasa blogwalking lompat sana-sini tersinggah di blog emila yusof.  Rupa-rupanya sedang berlangsung giveaway.  Dalam keadaan mood tak berapa nak stabil ni... memang suka sangat lah dengan giveaway.  Cuma satu saja kurangnya  Yangbaik tidak mahir berbahasa Inggeris.

Walau apa pun tak kisahlah.  Yangbaik nak cuba juga join giveaway ini.  Bukan senang juga nak buat entry ini dalam keadaan tak berapa stabil (demam selsema).

Pertama sekali Yangbaik mahukan Moleskine Sketchbook  atau Water Colour Album adalah untuk buah hati Yangbaik iaitu Alif, Diena dan Inas. 
 Mereka sudah menunjukkan minat melukis sejak kecil lagi.  Cuma sekarang ni, bila habis saja melukis mereka akan koyak lukisan tu dan buat kapal terbang paling tidak tampal di pintu peti ais. 

Tidaklah pula bila dapat sketchbook atau water colour album kelak akan dibiarkan mereka mengoyaknya.  Sayang lah, ia kan kenangan dari Emila Yusof untuk masa depan.  Harapan yang menggunung tinggi setelah terima hadiahnya ni kelak tiada lagi dinding yang diconteng dan selamat juga buka nota kerja ummi dan ayah.

Alif juga sudah menaruh minat terhadap water colour oleh itu memang berguna sangatlah album water colour.  Sekarang ni koleksi warna yang ada adalah warna pensil, crayon dan warna magik.  Yang paling pasti warna magik tak kekal lama kerana jarang sekali ditutup semula setelah digunakan.  Yang paling lama bertahan adalah crayon Buncho.


Akhir kata giveaway  Moleskine Sketfcbook dan Water Colour Album ini sungguh menarik sekali kerana ianya  ditaja oleh CZipLee.

Bertuah sungguh dapat hadiah menarik 
boleh asah bakat anak-anak jadi orang seni yang berkaliber

Sebelum tu layan sekejap langkah seni anak-anak yang dimaksudkan

lukisan di bawah ni dilukis oleh budak kat atas tu...


ini pula lakaran pertama Inas Insyirah


sekian adanya.



1 ulasan:

  1. Terima kasih kerana sudi turut serta. Tak apa, Bahasa Melayu pun ok.

    Pandai sungguh anak-anak melukis.

    Good luck!

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.