FOLLOWER

20 Januari 2012

SELAMAT BERCUTI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Selamat bercuti panjang lagi... empat hari tu... Sabtu, Ahad, Isnin dan Selasa.  Bukan boleh selalu dapat peluang keemasan ini.  So dalam kesempatan bercuti tu ambil peluang dan gunakan peluang sebaik-baiknya. 


agak-agak la, cuti panjang ni nak pi makan angin kat mana dengan Lamborghini yer...


tak pun jalan-jalan sekitar kawasan rumah ... selain dari pi tengok rumah contoh di Puncak Iskandar (tak habis2 lagi... hehehe)


jalan-jalan juga, tapi ingat-ingat yer... kalau dah empat hari cuti... kerja pun tertangguh untuk 4 hari juga...

spoil jer kan... dok hepi-hepi tiba2 ingat kerja pulak...

...

agak-agak jugak la kan... 4 hari ni dapat tak nak update blog... nak buat auto publish pun jenoh gak nak perah otak....


2 ulasan:

  1. salam, nak tanya ada lagi ke rumah kt puncak iskandar tu? saya mmg nak cari rumah kt seri iskandar...

    BalasPadam
  2. Salam, nak tanya...ada lagi ke rumah di puncak iskandar ni? saya mmg mencari rumah di seri iskandar...tq

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...