Pageviews

27 Januari 2012

Malaysia Social Media Week 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 1Malaysia,

World Bloggers and Social Media Awards 2012.  Kemuncak acara akan diadakan di Putra World Trade Center (PWTC) pada 16 Februari 2012.

Yangbaik secara tidak sengaja sebenarnya telah terpanggil (entahlah... macam panggilan pulau pula) untuk ikut serta sebagai calon di dalam salah satu kategori yang dipertandingkan.  Secara tidak sengaja tu sebab teruja dengan tawaran rakan-rakan blogger untuk mengundi mereka. 

Blog Yangbaik?... terkejut jugalah sebab mana nak dapat lawan otai-otai blogger yang berada di seluruh pelusuk negara.  Blogger picisan ini mencalonkan 'dirinya' sendiri di dalam kategori Upcoming Blogger of The Year.  Silalah undi yangbaik. 


Sehingga catatan ini tertulis di sini, kedudukan Yangbaik tidak sebaik mana tetapi agak mengejutkan juga.  Jutaan terima kasih kepada yang telah mengundi.  Undi anda amatlah berharga.  Namun begitu tidaklah terlawan dengan blogger Ariffshah atau nurulainyassin dan terfaktab yang masing-masing ketika ini mengungguli tempat pertama, kedua dan ketiga dalam kategori yang sama.

Nak meraih undi bukanlah sesuatu yang mudah.  Sementelahan blog Yangbaik ini tidak sepopular blog Denaihati atau pun emilayusof.

Untuk itu, terimalah seadanya.  Kita harus berusaha untuk menjadi yang terbaik.



^-^
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.