FOLLOWER

14 Januari 2012

Kehidupan blog yang bosan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Bosan dengan blog bila kehidupan di blog kelihatan membosankan.  Apa sebenarnya kehidupan seorang blogger dan bagaimana boleh dipanggil sebagai blogger?  Adakah kerana adanya blog maka seseorang itu layak dipanggil blogger.

Penulisan atau apa saja yang direkod di blog adalah atas minat dan kecenderungan blogger itu sendiri.  Namun akan jadi membosankan bilamana ditanya "apa yang menarik dengan blog awak?".  Bagi seorang blogger apa saja yang tercatit di blognya adalah menarik.  Jika ditanya apa yang menarik, memang sukar untuk diceritakan atau digambarkan. 

Untuk itu, jika nak tahu apa yang menarik atau tidak menarik di blog ini... berilah komen.  Andainya komen itu mampu dijadikan sandaran untuk menambahbaik lagi blog picisan ini.





.

3 ulasan:

  1. Melalui penulisan di blog kita akan mendapat sahabat2 yg baik. Betul? Boleh? Penulisan menggambarkan diri tuan punya blog. Ada betul ka? Well...Think about it.

    BalasPadam
  2. to mamawana,
    betul... sangat setuju..

    BalasPadam
  3. menarik pada kita tapi tdk pada org lain.. itu lah best nyer kehidupan ni, bila tiap org punya pendapat berbeza..

    bila berblog.. menulis lah atau minat, kesukaan dan keupyaan kita.. tak perlu ikut org lain, sbb kdg2 org nak kita tulis sesuatu yg kita sendiri pun rasa tak best nak tulis..

    yg penting dlm dunia blog ni, saling mbalas kunjung & meninggalkan komen di blog kawan2.. :)

    trafik tinggi di blog pun tak guna kalo xde org nak komen di blog.. this is apa yg kakyong rasa lah setelah hampir 4 tahun jatuh bangaun dlm kehidupan blog ni..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...