Pageviews

24 Disember 2011

Reconstruction CS Rose Pink

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Inilah gambaran kerja yang sedang dibangunkan semula.  Masih banyak yang perlu ditambahbaik, warna 'frame' nampak macam dah sesuai.  

Kerja-kerja menyiapkan CS Rose Pink ini tergendala agak lama kerana kehabisan benang serta kesilapan dalam menentukan warna serta lokasi benang.

Bagi mengatasinya, setelah disimpan sekian lama ia dikeluarkan semula malam tadi dan dibuat penandaan iaitu garis-garis putus, bagi memudahkan kerja-kerja menentukan tempat dan warna benang pada kain.  Sebelum ini memang tiada garisan putus (benang kait terpakai sebenarnya) pada rajah ini yang menyebabkan kelambatan menyiapkannya.

Masalah kedua kurang pasti pula, sebab harga benang dah naik kalau tak silap sehingga RM1.50 untuk segulung.  Walau apapun dalam tempoh ini perlu juga dapatkan benang-benang yang dah habis dan tak cukup bagi menyiapkan kerja-kerja yang terbengkalai.  Kalau tidak siap juga tak dapat lihat hasilnya.

sekian.


.

1 ulasan:

  1. selamat menyudahkan CS.. kakyong skrg ni dah x buat projek besor2.. projek kecil2 pun byk tak siap.. x konsisten tu jer masalahnya hehhee...

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.