Pageviews

08 Ogos 2011

Yang! Siapa Hajjah Sitt AlWuzara #OpsRamadhan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Hajjah Sitt AlWuzara.  Jikalah di ofis, seingat ayelah rasanya tak pernah atua amat jarang sangat kita bercerita tentang bab-bab murtad melainkan dah menjadi isu hangat di ofis tu atau ada kaitan dengan sesiapa yang berada di ofis tu. 

Cerita-cerita macam ni, kalau tidak kerana blog atau facebook memang kita tak kan tahu sangat kan?  Sebabnya kalau kat kawasan kejiranan pun selalu cerita yang menjadi bahan perbualan adalah dalam kawasan kita, sesekali menerjah ke ruang luar seperti dunia artis atau dunia masakan dan bazar Ramadhan. 

Hari ini, 8.8.2011, pagi-pagi lagi dah didedahkan dengan kisah Makcik Hajjah Sitt AlWuzara yang dikatakan ada kaitan dengan kisah-kisah murtad di Malaysia, oleh Denaihati.  Memang lah... sebelum ni bukan tak pernah baca tajuk cerita tu, tapi itulah masalah kita kan?  Jarang-jarang sangat nak ambil tahu ... bukan nak salahkan blogger tetapi tak kan nak salahkan diri sendiri pula.  Ianya ada kaitan dengan pendirian kita juga bila baca tajuk kalau tak berapa nak cachi (betul ke ejaan ni?) dan menarik kita tak baca isi ceritanya. 


Gambar ni dipinjam dari Denaihati yang diperolehi dari laman web GaySec.  Untuk dapatkan lebih lanjut pendedahan tentang siapa wanita ini layarilah laman web GaySec.  Korang ingat apa?

Siapalah dia yang angkuh sangat ni?  Semoga akan terbuka pintu hatinya untuk kembali ke jalan Allah dan dikurniakan hidayah kepadanya dan kepada rakan-rakannya yang lain dalam Rakan Murtad Malaysia.


Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.