Pageviews

27 Ogos 2011

Duit Raya RM1000 dari Blog Denaihati 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Duit Raya sebanyak RM1000.00 dari blog Denaihati bagi tahun 2011 untuk rakan blogger.  Lumayan kan?  Biarpun bukan RM1000.00 yang menjadi taruhan tetapi yang penting adalah semangat untuk menyertai contest ini.  Bagi aye contest ini merupakan contest yang berprestij dan berprofail tinggi. 

Kerana ia terbuka kepada 1Dunia blog.  Bermakna dari pelusuk manapun blogger berada sekiranya terbuka pintu hati untuk menyertai contest ini... peluang tetap ada.  Bukankan itu suatu prestij dan profail contest yang tinggi.  Sementelahan lagi blog Denaihati telah mencapai ranking yang tersendiri dalam kelasnya.  Hebat!


Tanpa banyak bicara... kerana bateri laptop ni pun semakin kurang, maka dipendekkan cerita aye senaraikan entry 'Related Post' yang berjaya dikenalpasti bermula dengan

1.  Rakan Denaihati Network

Hanya sehingga itu yang dapat dikejar... selebihnya kalau diberi masa sehingga esok mungkin boleh dapat lebih lagi... itupun masa yang diambil tak masuk masa rehat ... Fuhhh memang semangat sungguh nak buat ni... mana nak kejar masa nak masak lagi... dah tu sibuk pulak dengan nak layan anak2...sabar ajer lah..


Sekian *-*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.