Pageviews

22 Ogos 2011

AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Kerana aku (tak sedap pula guna perkataan aku.. nak gantikan dengan aye... maksudnya sama jer) dilahirkan selepas Malaysia mencapai kemerdekaan.  AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Amat-amat menghargai kemerdekaan Malaysia.  Biarpun aye tidak termasuk dalam golongan orang-orang gagah yang telah berjuang untuk kemerdekaan Malaysia, AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Kerana perjuangan dan keberanian serta usaha gigih mereka Malaysia mencapai kemerdekaan.

AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Kepada anak-anak muda terutamanya kepada anak-anak aye; Alif, Irdina dan Inas dan ingatan untuk diri sendiri hargailah kemerdekaan Malaysia.  Pelihara dan hormati nama baik Malaysia.  AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Kehidupan aman setelah Malaysia mencapai kemerdekaan adalah suatu nikmat yang harus dihargai semua.

AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Tahun 2011 merupakan tahun ke-54 Malaysia mencapai kemerdekaan dan tahun perayaan kemerdekaan berkembar dengan kemenangan umat Islam setelah sebulan berpuasa.  AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Rakyat Malaysia akan menyambut ulang tahun kemerdekaan bersama dengan Hari Raya Aidilfitri dengan temanya 1Malaysia:  Tranformasi Berjaya Rakyat Sejahtera.  AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA. MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Contest seo anjuran DEZAMAN COTTAGE.  Untuk lebih maklumat sila klik pada link di sini.

Untuk penyertaan AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA.  Aye nak tag 5 orang ini yang tak pernah jumpa di alam realiti, tetapi kenal di alam maya saja.

1.  Mak Dara Terdiva
2.  Ardini Humaira
3.  Kakcik Seroja
4.  Cikgu Bulan
5.  Budak Lelaki Sebelah Pintu

Semoga kalian tidak menguzurkan diri.  AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA!

Sekian.








2 ulasan:

  1. Ya Allah.....aku hingat sapele orangnye cikgu bulan tuuuu...

    ....lambat lagi tutup kan....mekasih mengetag aku. Nanti teman cuba pandu terai test.

    BalasPadam
  2. Hmmmm.... nanti kakcik fikir2kan macamana karangan yang hendak dibuat. Terima kasih kerana tag kakcik, ya. :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.